Štete i isplate

Odaberite područje u kojem želite
prijaviti zahtjev ili podnijeti zahtjev za isplatu.

Prijava štete na vašem vozilu

Trebat će vam

  • Podaci o polici osiguranja
  • Pojedinosti o štetnom događaju
  • Fotografije nastale štete (oštećenja snimljena iz neposredne blizine i snimljena 3-4 koraka od vozila)
  • Fotografije vozila (dijagonalna slika vozila, broj na brojaču kilometara i broj šasije)

Za prijavu štete koju vam je prouzročila treća osoba potreban vam je broj police osiguranja počinitelja štete, osobni podaci vozača i registarska oznaka vozila koje je prouzročilo štetu

Predviđeno vrijeme prijave: 15 minuta

Nastavi

Dostavite obavijest o nastanku štetnog događaja.

Trebat će vam

  • Broj police osiguranja
  • Osnovni podaci o štetnom događaju (datum, vrijeme, mjesto, opis nastanka štete)

Predviđeno vrijeme prijave: 5 minuta

Nastavi

Često postavljana pitanja

Neživotno osiguranje općenito
Osiguranje automobila
Osiguranje od nezgode
Obrasci za prijavu šteta
Na koji način mogu podnijeti prijavu štete?

Prijavu štete odnosno zahtjev za odštetu moguće je podnijeti:

  • online putem
  • osobno u najbližem prodajnom uredu ili kod vašeg zastupnika
  • na sljedeću adresu: prijava.stete@triglav.hr
  • pozivom na besplatni broj telefona za štete iz osiguranja od autoodgovornosti i kasko osiguranja: 0800 20 20 80
  • putem pošte
Kome se obratiti vezano uz dopunske procjene i ovjere računa?

Komunikacija servisa za ovjeru računa i zahtjev za dopunsku procjenu mogu se uputiti na sljedeće adrese:

Zahtijeva li procjenitelj sanaciju ili popravak nakon što je izvršena procjena i plaćena šteta? Vidite li popravak koji je obavljen ili vam je potreban dokaz o popravku?

U slučaju da se zamjena ili popravak osiguranog predmeta uzme u obzir u izjavi o šteti nakon procjene, ne zahtijevamo dokaz o zamjeni ili popravku. U slučaju da šteta na osiguranom predmetu nije otklonjena, a u budućnosti dođe do još jedne štete na istom predmetu, ona nije pokrivena osiguranjem.

Što učiniti s oštećenim predmetom?

Oštećene ili uništene predmete treba držati nepromijenjene dok ih osiguravajuće društvo ne pregleda.

Kako postupiti u slučaju štete?

Učinite sve što je moguće kako biste spriječili daljnju štetu i osigurali dokaze o prouzročenoj šteti.

Ako je moguće:

  • fotografirati nastalu situaciju,
  • fotografirati nastala oštećenja (u slučaju prometne nezgode fotografirati oštećenja na oba uključena vozila),
  • razmijenite podatke s drugim sudionicima,
  • obavijestite osiguravajuće društvo o šteti što je prije moguće.
Koje osiguranje pokriva štetu nastalu padom snijega na moje vozilo s krova zgrade?

Vlasnik zgrade s koje je predmet pao odgovoran je za štetu uzrokovanu padom leda ili snijega s krova zgrade. Iz toga slijedi da bi također trebao platiti naknadu koju je pretrpio slučajni šetač ili vlasnik oštećenog automobila kao posljedica pada stvari. Ako vlasnici javnih zgrada ili upravitelj višestambenih zgrada također osiguravaju opću odgovornost kuće ili zemljišta u ime vlasnika etažnog vlasništva, što je uobičajeno, osiguravajuće društvo plaća štetu. Ako se opisana šteta dogodila na privatnom zemljištu (u slučaju pojedinačne stambene kuće), vlasnik takve nekretnine mogao bi biti odgovoran. Stoga je preporučljivo da ova privatna osoba ima paket osiguranja kuće koji uključuje, između ostalog, pokriće opće odgovornosti od posjeda zemljišta. Ako privatna osoba, kao vlasnik ili kao najmoprimac takve nekretnine, nema odgovarajuće osiguranje, ona snosi teret potencijalne štete. U slučaju primitka odštetnog zahtjeva, osiguravajuće društvo procjenjuje okolnosti pod kojima se nesreća dogodila.

Za vlasnika vozila koje ima kasko osiguranje, najlakši način je tražiti naknadu štete po kasko osiguranju. Ako vozilo nije kasko osigurano, vlasnik može podnijeti zahtjev za naknadu štete izravno protiv odgovorne osobe (vlasnika ili najmoprimca nekretnine) ili protiv osiguravajućeg društva kod kojeg odgovorna osoba ima osiguranje.

U kojem vremenskom roku je potrebno prijaviti štetu?
Zahtjev se mora prijaviti u najkraćem mogućem roku, najkasnije tri dana nakon što je osiguranik saznao za osigurani slučaj.
Je li moguće prijaviti štetu putem interneta? Kakav je postupak?

Putem online obrasca možete prijaviti štetu iz kasko osiguranja ili prijaviti štetu koju vam je prouzročilo vozilo osigurano kod Triglav osiguranja. Nakon što u cijelosti ispunite i pošaljete obrazac, obavijestit ćemo vas o daljnjem tijeku postupka.

Što je europsko izvješće o prometnim nesrećama?

Osiguravajuća društva diljem Europe svojim osiguranicima daju obrazac Europskog izvješća o prometnoj nezgodi prilikom sklapanja osiguranja od odgovornosti za motorna vozila. Zbog svog ujednačenog sadržaja i numeriranih odjeljaka, Europsko izvješće o prometnim nesrećama korisno je i za različite vrste prometnih nesreća kada su sudionici u prometnoj nesreći iz različitih zemalja: oni mogu prevesti pojedinačne odjeljke u vlastitu jezičnu verziju. Naposljetku, hrvatsko zakonodavstvo u području sigurnosti na cestama također se odnosi na korištenje europskog izvješća, posebno u slučaju prometnih nesreća u kojima je prouzročena samo materijalna šteta; isto vrijedi i za mnoge druge države članice Europske unije.

Europsko izvješće važan je izvor informacija o sudionicima i tijeku prometne nesreće, posebno ako na mjestu nesreće nije bilo policije koja bi pregledala i sastavila zapisnik o očevidu prometne nesreće..

Što trebam učiniti u slučaju prometne nesreće (u slučaju osiguranja od odgovornosti prema trećim osobama)?

U slučaju da je na vozilu nanesena samo manja materijalna šteta, a sudionici se dogovore o krivnji, nije potrebno zvati policiju. Vrlo je važno da sudionici ispune Europsko izvješće o prometnim nesrećama, u kojem se nalazi i broj police osiguranja, te ga potpišu.

Kako biste osigurali dokaze i olakšali rješavanje zahtjeva, fotografirajte nastalu situaciju i oštećenja ako je moguće. U slučaju veće štete ili tjelesne ozljede sudionika u nesreći, svakako nazovite policiju i ispunite Europsko izvješće o prometnoj nesreći. Obavijestite osiguravajuće društvo o štetnom događaju u roku od tri radna dana.

Kako mogu zatražiti pokriće za štetu na svom vozilu uzrokovanu oštećenim kolnikom?

Ako vi, kao vlasnik oštećenog vozila, imate osiguranje automobilskog kaska, najlakši način je zatražiti naknadu štete od kasko osiguranja.

Ako smatrate da je šteta uzrokovana nemarnim (nezakonitim) obavljanjem posla od strane operatera ceste ili održavatelja, a cestovni operater ima osiguranje od odgovornosti kod osiguravajućeg društva, možete podnijeti zahtjev za naknadu štete osiguravajućem društvu kod kojeg je osiguran održavatelj ceste. U tom slučaju osiguravajuće društvo će utvrditi je li operater ili radnik na održavanju postupio u skladu s propisima u obavljanju svoje djelatnosti i je li cesta bila dovoljno sigurna da vozač može spriječiti oštećenja poštujući prometne propise. Nesreće ili oštećenja vozila često nastaju zbog vožnje neprilagođene uvjetima u prometu. Ako se utvrdi odgovornost osiguranika za štetu, osiguravajuće društvo će isplatiti naknadu.

Kako bi hrvatski oštećenik trebao postupiti u slučaju prometne nesreće u inozemstvu koju je prouzročio vozač vozila registriranog u jednoj od država članica EU-a, EGP-u ili Švicarskoj?

Ako hrvatski oštećenik u slučaju prometne nezgode u jednoj od zemalja sustava zelene karte ne dobije podatke o osiguranju stranog vozila registriranog u nekoj od zemalja Europskog gospodarskog prostora ili Švicarske (jer su on i suprotna strana pogrešno ispunili europsko izvješće ili ga uopće nisu ispunili), može se raspitati o inozemnom osiguranju vozila kod Hrvatskog ureda za osiguranje – Informacijskog centra.

Informacijski centar podnositelju zahtjeva također pruža informacije o imenu i adresi predstavnika stranog društva za osiguranje u Hrvatskoj, kojem će moći podnijeti zahtjev za naknadu štete i provesti druge postupke u vezi s procjenom štete i njezinom naknadom. Ovlašteni predstavnici u Hrvatskoj rješavaju zahtjeve na hrvatskom jeziku i imaju sve potrebne ovlasti za zastupanje stranog osiguravajućeg društva u postupku nagodbe.

U roku od tri mjeseca od dana podnošenja zahtjeva, ovlašteni predstavnik stranog društva za osiguranje mora oštećeniku dostaviti obrazloženu ponudu (ako odgovornost nije osporena i šteta je u potpunosti procijenjena) ili obrazloženi odgovor (ako je odgovornost osporena ili nije precizno utvrđena ili šteta nije u potpunosti procijenjena).

Kako postupiti u slučaju prometne nesreće u Hrvatskoj koju je prouzročilo strano vozilo?

U slučaju prometne nezgode u Republici Hrvatskoj koju je prouzročio vozač vozila strane registarske oznake, posebno je važno da oštećenik ispravno evidentira sve bitne podatke o stranom vozaču i stranom motornom vozilu – sudioniku prometne nesreće (posebno ime i prezime vozača, registarsku oznaku vozila, vrstu i marku vozila, naziv osiguravajućeg društva i broj police osiguranja ili zelene karte tog stranog vozila).. Uvijek preporučujemo da se ispuni Europsko izvješće o prometnoj nesreći, čak i ako je policija obavile uredovanje na mjestu nesreće.

Oštećenik također mora uzeti kopiju zelene karte, posebno u slučajevima kada je strano vozilo registrirano u zemlji koja nije članica Europske unije. Kada je prometna nesreća uzrokovana vučnim vozilom s prikolicom, potrebno je zapisati podatke o osiguranju vučnog vozila ili uzeti kopiju zelene karte tog vozila, jer je šteta najvećim dijelom pokrivena osiguranjem od odgovornosti vučnog vozila. Ako oštećenik nije u mogućnosti ishoditi kopiju zelene karte, treba kopirati ili fotografirati podatke o broju, valjanosti, izdavatelju, osiguraniku i vozilu sa zelene karte ili fotografirati zelenu kartu.

Ako oštećenik ima podatke o inozemnom osiguravajućem društvu kod kojeg je osiguran strani prouzročeitelj prometne nesreće, može odmah podnijeti zahtjev za naknadu štete izravno nadležnom hrvatskom osiguravajućem društvu koje je predstavnik ili korespondent stranog osiguravajućeg društva: oštećene osobe mogu dobiti informacije o predstavnicima i korespondentima stranih društava za osiguranje od odgovornosti u Hrvatskoj u Hrvatskom uredu za osiguranje na njegovoj internetskoj stranici: http://www.zav-zdruzenje.si.

Također, u slučajevima kada oštećenik nema podatke o inozemnom osiguravajućem društvu ili podaci o stranom vozilu i osiguranju nisu dovoljni, Hrvatski ured za osiguranje dobit će informacije o osiguranju od nadležnog ureda zelene karte u inozemstvu.

Kada je potrebno obavijestiti policiju?

Policiju treba obavijestiti u svim slučajevima koji su predviđeni uvjetima osiguranja, a posebno:

  • ako postoji značajna materijalna šteta, posebno ako je oštećeno vozilo u nevoznom stanju;
  • ako se čini da je netko od sudionika ozlijeđen ili tuži na bol;
  • zbog sumnje da je netko od sudionika pod utjecajem alkohola, droga ili drugih opojnih sredstava;
  • ako sudionici ne mogu postići konsenzus o krivnji za nesreću ili ako bilo koji od sudionika odbije dostaviti svoje podatke;
  • ako sudionik odbije sastaviti i potpisati izvješće o prometnoj nesreći ili ako nijedan sudionik nema izvješće
  • ako se dogodi prometna nesreća sa stranom osobom ili vozilom strane registarske oznake.


Kako postupiti kada se dogodi nesreća?

Osiguranik koji je pretrpio nezgodu i želi tražiti isplatu po sklopljenom osiguranju od nezgode dužan je uz ispunjeni obrazac PV-NE (obrazac je dostupan na web stranici Triglav osiguranja) dostaviti svu medicinsku i drugu dokumentaciju vezanu uz nezgodu, i to:

  • fotokopija svih rezultata specijalističkog liječenja dobivenih tijekom liječenja;
  • kartica fizikalne terapije:
  • otpusno pismo iz medicinske ustanove;
  • fotokopiju Potvrde o opravdanoj odsutnosti s posla (bolovanje) i popunjene Potvrde o odsutnosti s posla zbog nezgode (na poleđini obrasca), ako je poslodavac osiguravatelj;
  • fotokopiju izvješća o ozljedama na radu koju ispunjavaju poslodavac i liječnik u slučaju ozljede na radu;
  • fotokopiju odluke zdravstvenog zavoda o produljenju bolovanja;
  • Fotokopija vozačke dozvole (obje strane) u slučaju prometne nesreće.


Ako tijekom liječenja posljedica nesreće niste dobili nijedan od gore navedenih dokumenata, morate dostaviti fotokopiju medicinske dokumentacije u dijelu koji se odnosi na prometnu nesreću. Prijavu osiguranog slučaja potrebno je dostaviti u pisanom obliku na najbližu poslovnu lokaciju Triglav osiguranja.

Kada osiguranik ima pravo na dnevnicu?

Dnevnica se uvijek isplaćuje kao naknada za nemogućnost obavljanja redovnog rada, sukladno Općim uvjetima osiguranja od nezgode i Dopunskim uvjetima koji se primjenjuju na individualno osiguranje.

Nemogućnost obavljanja redovnog rada kod sportaša amatera nije sport, već njihovo redovno zaposlenje - odnosno dnevna naknada isplaćuje se samo za razdoblje nemogućnosti obavljanja posla u redovnom zaposlenju. U slučaju profesionalnih sportaša, redoviti rad je trening i natjecanje, pa je isplata dnevne naknade vezana za cijelo vrijeme nemogućnosti obavljanja redovnog posla (treninzi i natjecanja).

U slučaju osiguranja od nezgode za djecu i mladež naknada se isplaćuje za ozljede definirane u Tablici teških ozljeda i Tablici prijeloma, uganuća, opeklina i drugih ozljeda u iznosu navedenom u svakoj tablici. Izostanak iz vrtića/nastave/studija nije uvjet za plaćanje osiguranja. Isplata osiguranja vrši se na temelju medicinske dokumentacije, po mogućnosti na temelju prvog izvješća o ozljedi ili dijagnozi. Isplata davanja osiguranja stoga se može zatražiti i prije završetka liječenja.

Tko pokriva troškove pribavljanja medicinske dokumentacije?

U pravilu, troškove pribave dokumentacije snosi sam osiguranik.

Koliko vremena imam da prijavim nesreću svom osiguravajućem društvu?

Nesreću je potrebno prijaviti osiguravajućem društvu u pisanom obliku čim vaše zdravstveno stanje to dopusti, odnosno nakon završetka liječenja, a najkasnije tri godine od kraja kalendarske godine u kojoj se nesreća dogodila.

Koliko je vremena potrebno osiguravajućem društvu da podmiri štetu i isplati osiguranje?

Osiguravajuća kuća rješava zahtjev u skladu s priloženom medicinskom dokumentacijom. Kada raspolaže svim potrebnim dokumentima, osiguranje isplaćujemo u roku od 14 dana.

Osiguranje od posljedica nesretnog slučaja
Suglasnost za komunikaciju putem elektroničke pošte
Štete na plovilima